Samstag, 2. August 2008

Il Barcelone e Air Berlin

O sin ancjemò in Istât, ma o feveli cuasite dome di balon... e une altre volte a jentrin Air Berlin e la Catalugne. Come che si pues lei sul Corriere della Sera, la scuadre blau-grana no svuelarà cu la compagnie aeree todescje, ancje se e veve za comprât i bliets e e pierdarà i bêçs, parcè che sui avions di LTU/Air Berlin il personâl nol fevele catalan... un altri colp cuintri la compagnie todescje, che za e veve vût ce dî cuntun parlamentâr di Palme. La Catalugne e mostre simpri plui la consapevolece e la braure di jessi nazion. Un sintiment jentrât intal popul e sintût e mostrât in maniere fuarte ancje dai rapresentants de regjon, che a sedin politics o zuiadôrs di balon. Un grant esempli!

2 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Non è così semplice come scrive il Corriere. Non è perché Air Berlin non parla catalano (se fosse così non potremmo viaggiare in quasi nessun aereo). Il problema è iniziato quando il Governo delle Baleari ha mandato una lettera ad Air Berlin affinché l'aerolinea adottasi anche il catalano nelle sue comunicazioni ufficiali (con tutta la collaborazione possibile dal Governo). Air Berlin ha risposto con un articolo denigratorio con la lingua catalana nella sua rivista e anche con una vignetta umoristica. Tutto è iniziato qui, con delle campagne di boicottaggio all'aerolinea. E il Barcellona è stato sensibile a questo fatto.

Luche hat gesagt…

Lu sai e lu vevi za scrit (http://furlansdibaviere.blogspot.com/2008/06/air-berlin-cuintri-il-catalan.html). Ma distès il Barceline al dimostre di vê sintiment di rapresentâ la nazion catalane, e no lasse passâ un afront come chel di Air Berlin. E chest al è un grant segn!