Dienstag, 6. Mai 2008

L'orcolat

A son 32 agns, tancje che o nd'ai ancje jo, di chel 6 di Mai cuant che l'Orcolat si è dismot e al è vignût a saludâ, intal so mût plen di distruzion e muart, il nestri Friûl. O vevi pôcs mês, no pues visâmi. Mi visi però dai agns de ricostruzion, e dal jutori che al vignî dai Furlans dal mont e des personis dai paîs li che a jerin tancj furlans. Ancje de Baviere, di cheste tiere che tant le lee al Friûl, a vignerin in tancj. E tant a judarin, a fâ tornâ a nassi il nestri Friûl, a fâ chel meracul di ricostruzion e lavôr che al reste ancjemò unic. No lu àn dismenteât nancje lôr, chi in Baviere, chel 6 di Mai. E jo ur mandi il gno agrât par dut ce che a àn fat. E o feveli sot vôs, par no dismovi une altre volte l'Orcolat che al duâr...

2 Kommentare:

Unknown hat gesagt…

No savevi che taremot si podeve dî orcolat, o sai dome che mê mâri ch'a ere aventi vie a é vignude achi plene di pôre par spietâ che l'orcolat al si calmi.

Luche hat gesagt…

L'Orcolat lu crodevin dome une figure des flabis, ma invezit al esisteve pardabon... lassintlu durmî ancjemò, o speri che nol torni plui a cjatânus!